Ako nakupovať

Krok 1: výber tovaru

  • v eShope si vyberte tovar vložením do nákupného košíka (pod cenou tovaru vpravo)
  • v pravej časti pod hlavným menu je nákupný košík, kde sa bude zobrazovať počet položiek Vášho nákupu
  • do košíka vložte všetky položky ktoré chete nakúpiť

Krok 2: objednávka

  • kliknutím na nákupný košík sa dostanete do objednávkového formuláru
  • pri jednotlivých položkách sa dá doplniť počet kusov, prípadne položky z objednávky odstrániť
  • v ďalšom kroku (po stlačení tlačidla: pokračovať v objednávke) vyberte spôsob doručenia tovaru (Slovenská pošta alebo po telefonickej dohode možný osobný odber)
  • v ďalšom kroku (po stlačení tlačidla: pokračovať v objednávke) pozorne doplňte adresu doručenia tovaru a požadované údaje
  • posledným krokom je odoslanie objednávky

Krok 3: Objednávky je možno uskutočniť aj telefonicky na telefónnom čísle 0905 420 970.

Spôsob dopravy

Spôsob doručenia:

  1. Doručenie poštou na dobierku, poštovné a balné účtujeme pri objednávke do 300 € s DPH vo výške 7 €, pri objednávke nad 300 € poštovné a balné neúčtujeme

Doba doručenia

Objednaný tovar (ak je skladom) expedujeme v deň doručenia objednávky, dodacia doba je 3-7 pracovných dní, v závislosti od dodacích podmienok Slovenskej pošty.

Spôsob platby

  1. Dobierka - tovar zaplatíte pri prevzatí na pošte prípadne od kuriéra

Právo zákazníka na vrátenie tovaru

Tovar, ktorý ste si zakúpili na sufliarsky-nz.sk je možné bez udania dôvodu vrátiť do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru. Od zmluvy je možné odstúpiť preukázateľným spôsobom - písomne alebo e-mailom. Toto právo Vám vyplýva zo zákona o zásielkovom predaji. Tovar, na ktorý sa odstúpenie vzťahuje je potrebné zaslať ako balík - doporučenú zásielku /nie dobierka/ na adresu Mgr. Vladimír Šufliarský,  Šoltésovej 5063/23, 940 02 Nové Zámky, prípadne doručiť osobne. V zásielke prosím priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa. Ak bola platba za tovar uhradená, peniaze Vám vrátime najneskôr do 10 pracovných dní po obdržaní vrátenej zásielky, na účet, z ktorého ste zaplatili, prípadne inou formou podľa vzájomnej dohody.

Právo na odstúpenie od zmluvy nie je možné v prípadoch

  • ak tovar nie je v pôvodnom balení (tovar bol rozbalený)
  • ak je tovar mechanicky poškodený